As glad tjej!!

Detta är ponntn jag ska låna!=) han heter Stretson  och är 6 år. Ska berätta mer om honom i ett inlägg!  Heej! Dag var jag ju och provred en ponny! Stetson! Han är en korsning av fjordig/kallblodstravare. En undrbar ungponny som inte verkar ung alls! Han ska komma till mig efter. Så nu såkommer ni få se honom och mig på bloggen! Jag vet inte hur länge han kommer va hos mig... hoppas ganska länge! När jag provred gick de as bra. Han har ju inte varit igån på ett tag så har inte så mkt muskler men de ska vi ändra på =) Han har inte blivit hoppad men de ska vi börja me har också tänkt köra lite horsemanship med han ibörjan när han har kommit! De ska komma fler bilder sen! om någon dag ellr imon kanske! vill inte vänta längre!Villatt han ska komma NU!
/Ebba<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!