Hemma igen

Innan var man iväg var hos morbror och handlade och nu hemma igen! Idag ska vi äta grillat...mums... Sen blir de melodifestivalen inte bara jag som ska kolla på den va? Jag vet att jag bara har gjort korta inlägg men har inte så mkt att skriva o än! Ska även börja göra reklam me! kommentera om det är något ni vill veta! brar fråga på=)
Tänkte ha en tävlig framåt! Hade tänkt lägga mig i badet senare de skulle vara skönt. Jag kom på en grej! Varför måste tjejer behandlas som skräp vi är väl lika bra som män! Det kan jag inte fatta! kommentera om ni håller med! Vi ska inte behöva göra sånt som diska tvätta varje dag utan vi ska också få göra de vi vill! Men de är vad jag tkr! Jag vet att jag inte har lagt upp en blid än men de är för jag har inga på denna datorn. detta blev lite längre! imon när jag kmr till pappa så ska jah lägga upp lite bilder! Heej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!